reklama

Čakanie

Čakala som. Dosť dlho som čakala. Čakala na niečo, čo nikdy nepríde. Dúfala som, že sa to zmení, že sa dočkám tej vytúženej chvíle. Že raz určite príde. Až som jedného dňa prestala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prestala som čakať. Nádej sa rozplynula ako hmly ďalekých kopcov, keď vykukne zubaté slniečko.

Vlastne som to vôbec nechcela. Ešte nie som pripravená na niečo také dôležité, zodpovedné, záväzné. Ešte nie. Teraz nie!

A predsa je to tu a stojím pred rozhodnutím, ktoré môže zmeniť celý môj život. Navždy. Irónia osudu spôsobila, že keď som sa ráno prebudila zo svojho dokonalého sna, pomaly a nenápadne splynul so skutočnosťou. A čo teraz? Veď po tomto som túžila celú večnosť!

Život je taký. Človek stále na niečo čaká. A ja čakám na niekoho, komu moje srdce patrí už dávno.

Lucia Špišáková

Lucia Špišáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladá žena, ktorá dostala od života druhú šancu... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu